: 1-10
Як учителю навчитися «володіти аудиторією», втримувати увагу класу та «правильно» робити зауваження? Як поводитися, щоб учні не боялися, а саме поважали? Та як не дозволити «сісти собі на голову»? 5 цінних порад учителю... |
Булінг (знущання, цькування, залякування) – це зарозуміла, образлива поведінка, пов'язана з дисбалансом влади, авторитету або сили. Булінг проявляється в багатьох формах: є вербальна, фізична, соціальна форми булінгу, а також кіберзалякування. Хоча школи багато роблять для того, щоб запобігати знущанню та своєчасно справлятись із ним, батьки заздалегідь краще інших можуть навчити дітей запобігати проявам такої поведінки й зупиняти їх. Далі пропонуються поради про те, як треба справлятись із чотирма найбільш поширеними видами булінгу. |
Отже, що можуть зробити батьки, щоби зміцнити у своїх дітях-підлітках упевненість у собі? Нижче ми наводимо варіанти відповідей на це запитання, які дали самі батьки, виходячи із власного досвіду. Їхні підходи виявились ефективними. |
Щоб з'ясувати, чи не страждає дитина від низької самооцінки, зверніть увагу на наступні ознаки. Вони можуть проявлятися в щоденній взаємодії дитини з навколишнім світом або тільки в певних ситуаціях. Коли дані ознаки повторюються та стають моделлю поведінки, варто задуматися про наявність у дитини проблем із самооцінкою. |
Cпробуємо визначити силу прагнення до досягнення мети у дітей віком 14—16 років |
Мало хто з нас вибрав свою професію, керуючись тільки власною думкою. Зазвичай на наш вибір у юному віці впливають батьки, родичі, які радять вибрати професію, яка була б необхідною за будь-яких економічних умов, а також друзі, які пропонують вступити до того ж самого інституту, що й вони, щоби вчитись разом. І ми, забуваючи про власні здібності, орієнтуємось на інших, учимось не там, де нам цікаво, а там, "де всі", здобуваючи професію "як усі". А згодом не можемо зрозуміти, чого нам не вистачає в житті, чому робота дратує, а не приносить задоволення... |
Поряд із діалоговим спілкуванням існують різні форми групового обговорення ділових (службових) питань. Найпоширенішими формами є наради і збори. Теорія менеджменту пропонує таку найзагальнішу класифікацію зборів і нарад за їх призначенням. |
|
Примусити себе почати активно працювати після вихідних – непросте завдання навіть для дорослих, не говорячи вже про дітей. Будь-який вчитель з власного досвіду знає, що привести дітей до «тями», особливо на перших уроках по понеділках, тобто налаштувати їх на робочий лад, може бути досить складним завданням, тому що діти, зазвичай, хочуть поговорити про те, де вони були, і що вони робили під час віхідних. |
Психологічна адаптація |