menu
: 32
: 1-10
: 1 2 3 4 »

Використання учнями смартфонів, вільний доступ до мережі Інтернет — це елементи повсякденного життя учнів. Але ж нам, учителям, потрібно мотивувати учнів до навчання. Зацікавити сучасних підлітків до вивчення предметів можна за допомогою використання хмарних технологій, що містять створення та використання ігрових мультимедійних вправ. Адже гра — це природне середовище для дитини, тим більше, якщо її етапи можна проходити у власному телефоні.

Для вчителя інтерактивні мультимедійні вправи це мотивація до навчання учнів, вид контролю, проектна діяльність учнів.

LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати в будь-якому доречному методичному сценарії.

Педагогіка | Переглядів: 335 | Додав: LYAO | Дата: 04 Лис 2017 | Коментарі (0)

Укладач О. О. Кошарук, м. Сміла, Черкаська обл.

 

Одним із найважливіших завдань сучасного виховання є формування людини-громадянина, для якої демократичне громадянське суспільство є осередком реалізації творчих можливостей, задоволення особистих та соціальних інтересів.

У державній Концепції громадянського виховання сказано, що визначальною рисою такої людини має бути громадянськість.

Громадянськість — це готовність людини реалізувати свої права та обов’язки, поважати права і свободи інших громадян, розуміти відповідальність перед суспільством і державою за свої вчинки.

Очевидно, що таке розуміння громадянськості дозволяє визначити її як психологічну рису, характеристику  особистості.

Методика викладання інформатики | Переглядів: 289 | Додав: LYAO | Дата: 04 Лис 2017 | Коментарі (0)

10 СПОСОБІВ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ НА УРОКАХ

Педагогіка | Переглядів: 583 | Додав: LYAO | Дата: 27 Сер 2017 | Коментарі (0)

Учні сідають у коло. У центрі — ведучий. Він говорить: «Увага!» і вказує на будь-якого гравця, голосно й чітко називаючи будь-яку літеру (крім ь, й та апострофа). Учень, на якого вказав ведучий, повинен швидко назвати професію на цю літеру.

(Наприклад: Н — наладчик, К — касир, Р — реставратор, Р — редактор і т. д.).

Той, хто не встигає у відведений час назвати професію, вибуває з гри.

Рекомендації. Ведучому проаналізувати названі учнями професії. Визначити уявлення учнів про їх різноманіття.

Педагогіка | Переглядів: 264 | Додав: LYAO | Дата: 15 Сер 2017 | Коментарі (0)

Як учителю навчитися «володіти аудиторією», втримувати увагу класу та «правильно» робити зауваження? Як поводитися, щоб учні не боялися, а саме поважали? Та як не дозволити «сісти собі на голову»? 5 цінних порад учителю...

Психологія | Переглядів: 302 | Додав: LYAO | Дата: 14 Сер 2017 | Коментарі (0)

Булінг (знущання, цькування, залякування) – це зарозуміла, образлива поведінка, пов'язана з дисбалансом влади, авторитету або сили. Булінг проявляється в багатьох формах: є вербальна, фізична, соціальна форми булінгу, а також кіберзалякування. Хоча школи багато роблять для того, щоб запобігати знущанню та своєчасно справлятись із ним, батьки заздалегідь краще інших можуть навчити дітей запобігати проявам такої поведінки й зупиняти їх. Далі пропонуються поради про те, як треба справлятись із чотирма найбільш поширеними видами булінгу.

Психологія | Переглядів: 347 | Додав: LYAO | Дата: 17 Лип 2017 | Коментарі (0)

Педагогічна діагностика відіграє важливу роль, забезпечуючи зворотний зв’язок у педагогічній системі. Вона є необхідною для оптимальної організації педагогічного процесу.

Педагогіка | Переглядів: 390 | Додав: LYAO | Дата: 17 Лип 2017 | Коментарі (0)

Отже, що можуть зробити батьки, щоби зміцнити у своїх дітях-підлітках упевненість у собі? Нижче ми наводимо варіанти відповідей на це запитання, які дали самі батьки, виходячи із власного досвіду. Їхні підходи виявились ефективними.

Психологія | Переглядів: 291 | Додав: LYAO | Дата: 13 Лип 2017 | Коментарі (0)

Гра здавна привертала до себе увагу філософів і дослідників усіх епох: Платон уважав її одним із найкорисніших занять; Аристотель убачав у ній джерело душевної рівноваги, гармонії душі й тіла; Песталоцці, Руссо й багато інших відзначали реальне практичне значення гри для людини. На думку Герберта Спенсера, «гра є різновидом тренування, що дає не тільки користь, але й задоволення». За Гренвіллом Стенлі Холлом, дитяча гра є інстинктивною діяльністю, під час якої дитина повторює життєву діяльність своїх далеких предків. Жан Піаже стверджував, що гра становить одну зі сторін людської діяльності; саме під час гри людина вчиться орієнтуватися й долати труднощі реального світу.

Педагогіка | Переглядів: 269 | Додав: LYAO | Дата: 11 Лип 2017 | Коментарі (0)

Щоб з'ясувати, чи не страждає дитина від низької самооцінки, зверніть увагу на наступні ознаки. Вони можуть проявлятися в щоденній взаємодії дитини з навколишнім світом або тільки в певних ситуаціях. Коли дані ознаки повторюються та стають моделлю поведінки, варто задуматися про наявність у дитини проблем із самооцінкою.

Психологія | Переглядів: 307 | Додав: LYAO | Дата: 06 Лип 2017 | Коментарі (0)