Використання учнями смартфонів, вільний доступ до мережі Інтернет — це елементи повсякденного життя учнів. Але ж нам, учителям, потрібно мотивувати учнів до навчання. Зацікавити сучасних підлітків до вивчення предметів можна за допомогою використання хмарних технологій, що містять створення та використання ігрових мультимедійних вправ. Адже гра — це природне середовище для дитини, тим більше, якщо її етапи можна проходити у власному телефоні. Для вчителя інтерактивні мультимедійні вправи це мотивація до навчання учнів, вид контролю, проектна діяльність учнів. LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати в будь-якому доречному методичному сценарії. |
10 СПОСОБІВ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ НА УРОКАХ |
Учні сідають у коло. У центрі — ведучий. Він говорить: «Увага!» і вказує на будь-якого гравця, голосно й чітко називаючи будь-яку літеру (крім ь, й та апострофа). Учень, на якого вказав ведучий, повинен швидко назвати професію на цю літеру. (Наприклад: Н — наладчик, К — касир, Р — реставратор, Р — редактор і т. д.). Той, хто не встигає у відведений час назвати професію, вибуває з гри. Рекомендації. Ведучому проаналізувати названі учнями професії. Визначити уявлення учнів про їх різноманіття. |
Педагогічна діагностика відіграє важливу роль, забезпечуючи зворотний зв’язок у педагогічній системі. Вона є необхідною для оптимальної організації педагогічного процесу. |
Гра здавна привертала до себе увагу філософів і дослідників усіх епох: Платон уважав її одним із найкорисніших занять; Аристотель убачав у ній джерело душевної рівноваги, гармонії душі й тіла; Песталоцці, Руссо й багато інших відзначали реальне практичне значення гри для людини. На думку Герберта Спенсера, «гра є різновидом тренування, що дає не тільки користь, але й задоволення». За Гренвіллом Стенлі Холлом, дитяча гра є інстинктивною діяльністю, під час якої дитина повторює життєву діяльність своїх далеких предків. Жан Піаже стверджував, що гра становить одну зі сторін людської діяльності; саме під час гри людина вчиться орієнтуватися й долати труднощі реального світу. |
Вам доручили класне керівництво, і перед вами постало завдання сформувати з окремих (доволі різних) особистостей єдиний організм — колектив класу? Для того щоб успішно впоратися з цим завданням — об’єднати вихованців — потрібно враховувати закономірності групового розвитку. |
Орієнтовні теми для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році |
Попри те, що соціально-психологічні тренінги різноманітних напрямів є доволі популярними, тим не менш для когось з учасників Вашого заняття вони можуть виявитися новою та незвичною формою роботи. |
Одним із-поміж першорядних завдань школи є формування виховної системи, яка містила б цілісний навчально-виховний процес, що інтегрує виховання й навчання. У класному колективі навчально-виховний процес організують:
|
Навіть для досвідченого класного керівника спілкування з батьками інколи є особливою частиною роботи, адже від неї багато в чому залежить ефективність усієї його діяльності. Як досягти того, щоб взаємини з батьками набули форми взаємодії, плідної співпраці, цікавої та корисної для всіх — дітей, батьків і педагогів? Звісно, від класного керівника залежить не все, але багато що. Саме про це ми й поговоримо. |