menu
: 15
: 1-10
: 1 2 »


Використання учнями смартфонів, вільний доступ до мережі Інтернет — це елементи повсякденного життя учнів. Але ж нам, учителям, потрібно мотивувати учнів до навчання. Зацікавити сучасних підлітків до вивчення предметів можна за допомогою використання хмарних технологій, що містять створення та використання ігрових мультимедійних вправ. Адже гра — це природне середовище для дитини, тим більше, якщо її етапи можна проходити у власному телефоні.

Для вчителя інтерактивні мультимедійні вправи це мотивація до навчання учнів, вид контролю, проектна діяльність учнів.

LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати в будь-якому доречному методичному сценарії.

Педагогіка | Переглядів: 335 | Додав: LYAO | Дата: 04 Лис 2017 | Коментарі (0)

10 СПОСОБІВ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ НА УРОКАХ

Педагогіка | Переглядів: 583 | Додав: LYAO | Дата: 27 Сер 2017 | Коментарі (0)

Учні сідають у коло. У центрі — ведучий. Він говорить: «Увага!» і вказує на будь-якого гравця, голосно й чітко називаючи будь-яку літеру (крім ь, й та апострофа). Учень, на якого вказав ведучий, повинен швидко назвати професію на цю літеру.

(Наприклад: Н — наладчик, К — касир, Р — реставратор, Р — редактор і т. д.).

Той, хто не встигає у відведений час назвати професію, вибуває з гри.

Рекомендації. Ведучому проаналізувати названі учнями професії. Визначити уявлення учнів про їх різноманіття.

Педагогіка | Переглядів: 264 | Додав: LYAO | Дата: 15 Сер 2017 | Коментарі (0)

Педагогічна діагностика відіграє важливу роль, забезпечуючи зворотний зв’язок у педагогічній системі. Вона є необхідною для оптимальної організації педагогічного процесу.

Педагогіка | Переглядів: 390 | Додав: LYAO | Дата: 17 Лип 2017 | Коментарі (0)

Гра здавна привертала до себе увагу філософів і дослідників усіх епох: Платон уважав її одним із найкорисніших занять; Аристотель убачав у ній джерело душевної рівноваги, гармонії душі й тіла; Песталоцці, Руссо й багато інших відзначали реальне практичне значення гри для людини. На думку Герберта Спенсера, «гра є різновидом тренування, що дає не тільки користь, але й задоволення». За Гренвіллом Стенлі Холлом, дитяча гра є інстинктивною діяльністю, під час якої дитина повторює життєву діяльність своїх далеких предків. Жан Піаже стверджував, що гра становить одну зі сторін людської діяльності; саме під час гри людина вчиться орієнтуватися й долати труднощі реального світу.

Педагогіка | Переглядів: 269 | Додав: LYAO | Дата: 11 Лип 2017 | Коментарі (0)

Вам доручили класне керівництво, і перед вами постало завдання сформувати з окремих (доволі різних) особистостей єдиний організм — колектив класу? Для того щоб успішно впоратися з цим завданням — об’єднати вихованців — потрібно враховувати закономірності групового розвитку.

Педагогіка | Переглядів: 290 | Додав: LYAO | Дата: 05 Лип 2017 | Коментарі (0)

Орієнтовні теми для проведення

Першого уроку у 2017/2018 навчальному році

Педагогіка | Переглядів: 495 | Додав: LYAO | Дата: 27 Чер 2017 | Коментарі (0)

Попри те, що соціально-психологічні тренінги різноманітних напрямів є доволі популярними, тим не менш для когось з учас­ників Вашого заняття вони можуть виявитися новою та незвич­ною формою роботи.

Педагогіка | Переглядів: 315 | Додав: LYAO | Дата: 11 Кві 2017 | Коментарі (0)

Одним із-поміж першорядних завдань школи є формування виховної системи, яка містила б цілісний навчально-виховний процес, що інтегрує виховання й навчання.

У класному колективі навчально-виховний процес організують:

  • класний керівник;
  • учителі-предметники.
Педагогіка | Переглядів: 624 | Додав: LYAO | Дата: 05 Бер 2017 | Коментарі (0)

Навіть для досвідченого класного керівника спілкування з батьками інколи є особливою частиною роботи, адже від неї багато в чому залежить ефективність усієї його діяльності.

Як досягти того, щоб взаємини з батьками набули форми взаємодії, плідної співпраці, цікавої та корисної для всіх — дітей, батьків і педагогів?

Звісно, від класного керівника залежить не все, але багато що. Саме про це ми й поговоримо.

Педагогіка | Переглядів: 335 | Додав: LYAO | Дата: 04 Бер 2017 | Коментарі (0)


1-10 11-15