menu

Методика «Мотивація до успіху» (за Т. Елерсом)

Методика «Мотивація до успіху»

(за Т. Елерсом)

 

За методикою можна оцінити силу прагнення до досягнення мети, успіху. Розрахована для дітей віком 14—16 років.

 

Інструкція

Пропонуємо вам кілька тверджень. Якщо ви згодні із твердженням, поруч із його цифровим позначенням ставте на бланку для відповіді позначку «+» (так), якщо не згодні — позначку «–» (ні).

 

Текст опитувальника

  1. Коли можна обрати між двома варіантами, то краще це зробити швидше, ніж відкласти на певний час.
  2. Я засмучуюся, коли помічаю, що не можу стовідсотково виконати завдання.
  3. Коли я працюю, то я докладаю максимум зусиль.
  4. Коли виникає проблемна ситуація, я найчастіше приймаю рішення майже останнім.
  5. Коли я два дні поспіль не маю жодних справ, то втрачаю спокій.
  6. У деякі дні маю успіхи нижчі за середні.
  7. До себе я вимогливіше ставлюся, аніж до оточуючих.
  8. Я доброзичливіший, аніж решта людей.
  9. Коли я відмовляюся від складного завдання, то згодом засуджую себе, знаючи, що в ньому я досяг би успіху.
  10. Працюючи, я потребую невеликих пауз для відпочинку.
  11. Ретельність — це не моя визначальна риса.
  12. Мої досягнення в праці не завжди є однаковими.
  13. Мене більше приваблює інша робота, аніж та, якою я повинен займатися (навчання).
  14. Осуд стимулює мене значніше, аніж похвала.
  15. Я знаю, що мої однокласники вважають мене діловою людиною.
  16. Перешкоди надають мені рішучості.
  17. Моє честолюбство легко зачепити.
  18. Зазвичай помітно, коли я працюю без натхнення.
  19. Виконуючи роботу, я не розраховую на допомогу інших.
  20. Іноді я відкладаю те, що повинен був зробити негайно.
  21. Уважаю, що потрібно покладатися тільки на самого себе.
  22. У житті мало речей, що є важливішими за гроші.
  23. Завжди, коли я маю виконати важливе завдання, ані про що інше не думаю.
  24. Я менш честолюбний за решту людей.
  25. Наприкінці канікул я зазвичай радію, що незабаром повернуся до навчання.
  26. Коли я налаштований працювати, то роблю усе краще й кваліфікованіше за решту людей.
  27. Мені простіше й легше спілкуватися з людьми, які можуть завзято працювати.
  28. Коли не маю справи, то почуваюся збентеженим.
  29. Я виконую відповідальну роботу частіше за інших.
  30. Коли приймаю рішення, то намагаюся робити це якнайкраще.
  31. Мої друзі іноді вважають мене ледачим.
  32. Мої успіхи певною мірою залежать від моїх однокласників.
  33. Безглуздо протидіяти волі вчителя (керівника).
  34. Іноді не знаю, яку роботу доведеться виконувати.
  35. Коли щось не налагоджується, я стаю нетерплячим.
  36. Я зазвичай майже не звертаю уваги на свої досягнення.
  37. Коли я працюю разом з іншими, моя робота є результативнішою, аніж у решти учасників групи.
  38. Багато чого, за що я беруся, я не завершую.
  39. Я заздрю людям, які не завантажені роботою.
  40. Я не заздрю тим, хто прагне влади й панівного становища у суспільстві.
  41. Коли я впевнений, що рухаюся правильним шляхом, то для доказу своєї правоти можу застосувати надзвичайні заходи.

 

Обробляння результатів

По 1 балу поставити за відповіді:

  • «так» (пункти опитувальника: 2—5, 7—10, 14—17, 21—22, 25—30, 32, 37, 41);
  • «ні» (пункти опитувальника: 6, 13, 18, 20, 24, 31, 36, 38 і 39).

Відповіді за пунктами 1, 11—12, 19, 23, 33—35 і 40 не враховуються. Підраховується загальна сума балів.

 

Висновки

Підвищену мотивацію на досягнення успіху у випробуванця визначають за більшою сумою балів.

: Психологія | : LYAO (21 Кві 2017)
: 719 | : 2 | : 0.0/0
: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: