Oзнайомлення учнів з основними перерізами циліндра (переріз, паралельний до осі циліндра; переріз, перпендикулярний до осі циліндра) |
Позакласний захід сприятиме формуванню навичок логічного мислення, пам'яті та уважності учнів, підвищить інтерес до точних дисциплін |
У світлі сучасних завдань всебічно, гармонійно розвиненої особистості школяра проблема міжпредметних зв’язків набуває важливого значення. Актуальність даної проблеми зумовлена розвитком науки, техніки, суспільства. Міжпредметні зв’язки є важливим принципом навчання в сучасній школі, що забезпечує взаємозв’язок наук природничо-математичного і суспільно-гуманітарного циклів. Проблема не стільки в оволодінні знаннями, скільки в умінні застосовувати їх на практиці в будь-якій життєвій ситуації та у професійній сфері. |
Позакласний захід на тему "Брейн-ринг з математики та інформатики" |
Тема досвіду: «Міжпредметні зв’язки та прикладні задачі на уроках математики як засіб розвитку інноваційної особистості» |
Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів |
Програма «Інформатика» для 5 – 9 класів спрямована на реалізацію мети та завдань інформаційно-технологічного компонента освітньої галузі «Технології», визначених у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти. |
Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Профільний рівень |
Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Академічний рівень |
Тема: Контрольна робота №2 «Суміжні і вертикальні кути» Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, застосовувати набуті знання; виділити й актуалізувати в пам’яті учнів найважливіші явища і процеси; виховувати самостійність, дисциплінованість, відповідальність |