Вам доручили класне керівництво, і перед вами постало завдання сформувати з окремих (доволі різних) особистостей єдиний організм — колектив класу? Для того щоб успішно впоратися з цим завданням — об’єднати вихованців — потрібно враховувати закономірності групового розвитку. |
Орієнтовні теми для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році |
Cпробуємо визначити силу прагнення до досягнення мети у дітей віком 14—16 років |
Мало хто з нас вибрав свою професію, керуючись тільки власною думкою. Зазвичай на наш вибір у юному віці впливають батьки, родичі, які радять вибрати професію, яка була б необхідною за будь-яких економічних умов, а також друзі, які пропонують вступити до того ж самого інституту, що й вони, щоби вчитись разом. І ми, забуваючи про власні здібності, орієнтуємось на інших, учимось не там, де нам цікаво, а там, "де всі", здобуваючи професію "як усі". А згодом не можемо зрозуміти, чого нам не вистачає в житті, чому робота дратує, а не приносить задоволення... |
Попри те, що соціально-психологічні тренінги різноманітних напрямів є доволі популярними, тим не менш для когось з учасників Вашого заняття вони можуть виявитися новою та незвичною формою роботи. |
Поряд із діалоговим спілкуванням існують різні форми групового обговорення ділових (службових) питань. Найпоширенішими формами є наради і збори. Теорія менеджменту пропонує таку найзагальнішу класифікацію зборів і нарад за їх призначенням. |
Одним із-поміж першорядних завдань школи є формування виховної системи, яка містила б цілісний навчально-виховний процес, що інтегрує виховання й навчання. У класному колективі навчально-виховний процес організують:
|
Навіть для досвідченого класного керівника спілкування з батьками інколи є особливою частиною роботи, адже від неї багато в чому залежить ефективність усієї його діяльності. Як досягти того, щоб взаємини з батьками набули форми взаємодії, плідної співпраці, цікавої та корисної для всіх — дітей, батьків і педагогів? Звісно, від класного керівника залежить не все, але багато що. Саме про це ми й поговоримо. |
Якість підготовки учнів, їх психологічне налаштування на навчання залежать від багатьох чинників, з-поміж яких чільне місце посідають умови, атмосфера, обстановка, у яких вони перебуватимуть під час навчання в школі. Тому класна кімната (кабінет) має бути затишною, а її оформлення — логічним із конструктивної точки зору, лаконічним у виконанні й доволі простим. Добре, коли класна кімната гарно оформлена і діти завжди мають бажання приходити сюди. Але значно краще, якщо учні беруть активну участь у оформленні свого класу. Тоді клас стає для них ріднішим. |
|